Outsourcing – hvorfor?

Boligmarkedet er en finurlig størrelse

Bedst som man tror, at nu har man fået tilpasset bemandingen til aktivitetsniveauet, sker der en ændring, så man enten har alt for travlt eller for mange hænder. Når man så har tilpasset på ny, ændrer markedet sig igen.

Derfor handler det om at begrænse de faste udgifter og sætte sin virksomhed i en position, hvor man lynhurtigt kan tilpasse arbejdskraften til indtjeningen og aktiviteten, hvad enten den er høj eller lav.

Ingen bindinger eller forpligtende aftaler

Hos SPINTA betaler du kun for de ydelser, du aftager og der er ingen bindinger eller forpligtende aftaler forbundet med at bruge os.

Det er vores mål at indgå som en integreret administrativ sparringspartner i din forretning i den periode og i det omfang, du behøver os.

Du og dine medarbejdere får en fast kontaktperson, der hurtigt – både i funktion og i jeres mindset – bliver en del af bemandingen.

Bag din faste kontaktperson står ekstra ressourcer altid klar – både som arbejdsmæssig backup og til faglig sparring. Du er således sikker på, at der altid er én til at løse de aftalte opgaver, også ved sygdom, ferie og spidsbelastning – og når opgaverne bliver ekstraordinært komplicerede.

Hos os har kvalitet, loyalitet og hjælpsomhed højeste prioritet

Vi tilpasser vores ydelser til netop din forretning og dine behov og kan med ganske kort varsel indgå i opgaveløsningen som en stabil, effektiv og pålidelig ressource, der sammen med resten af medarbejderstaben i din forretning passer på dine kunder og forretningsmæssige relationer, præcis som var de vores egne.

Du vil få en kontaktperson hos SPINTA, der er imødekommende, saglig, professionel, omhyggelig og altid klar til at gå en ekstra meter for at løse en problemstilling.

Og når du ikke længere har brug for os, forsvinder vi lige så hurtigt ud, som vi kom ind.

Der er derfor ingen grund til betænkeligheder ved at outsource dine administrative opgaver – sig farvel til høje faste omkostninger, udfordringer med kapacitetstilpasninger kontra svingende aktivitets- og indtjeningsniveau, rekrutteringsproblemer og/eller tidskrævende løn- og personaleadministration.

Hvilke opgaver kan outsources til SPINTA?

Sagsbehandling fra A-Z i forbindelse med ejendomshandler, enten som delydelser eller som fuld pakkeløsning
Håndtering af forbeholdsskrivelser
Håndtering af underskudshandler, herunder kreditorforhandlinger
Køberrådgivning
(Sælger)berigtigelse
Tinglysningsopgaver af alle slags
Løbende ajourføring af standardsager/skabeloner
Mæglerfaglig sparring og undervisning af sagsbehandlere/trainees
Bodelinger
Lejlighedsvis telefonpasning
Faglig ajourføring og sparring ift. ny lovgivning og praksisændring

Brug for SPINTA?

Du kan som kunde i SPINTA stole fuldt ud på vores professionalisme og have tillid til, at vi loyalt og med effektiv entusiasme tilpasser vores indsats til netop dine behov.